
من خوشبخت ترین مرد این دنیام
چرا؟؟؟؟
چون توو زندگیم کسی را دارم که:
دلیل بیدارشدنِ هرصبحمه
دلیل خنده هایِ رو لبمه
دلیل نفس کشیدنمه
دلیل آرامشمه
یک کلام:دلیل زنده موندنمی نفیسم

عاشقانه همسری...
ما را در سایت عاشقانه همسری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 213 تاريخ: شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:00